Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 47-0080 maxgear

Pompa wodna 47-0080 MAXGEAR

47-0080 Pompa wodna MAXGEAR
maxgear 47-0080
Pompa wodna 47-0080
47-0080
65.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGC-6005

numer części:

47-0080

producent:

MAXGEAR

Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
nr EAN 5907558563641

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 47-0080 MAXGEAR

POMPA WODY FIAT 1,9TD 95- 2,4T

Pompa wodna 47-0080 ma zastosowanie do modeli samochodów

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Pompa wodna 47-0080 producenta MAXGEAR

ALFA ROMEO

46432248, 46515970, 46515972, 60814609, 60815559

OPEL

6334003, 93178713

SUZUKI

1740079J50

numery OEM:
ALFA ROMEO      46432248
ALFA ROMEO      46515970
ALFA ROMEO      46515972
ALFA ROMEO      60814609
ALFA ROMEO      60815559
OPEL      63 34 003
OPEL      6334003
OPEL      93178713
SUZUKI      17400-79J50
SUZUKI      1740079J50
VAUXHALL      63 34 003
VAUXHALL      6334003
VAUXHALL      93178713

Zastosowanie Pompa wodna 47-0080 MAXGEAR w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.