Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Daihatsu CHARMANT (A) 1.3 (A35) (1981.11-1987.07) 65km » S314 dolz
wybrany samochód: 
Daihatsu Charmant (a) 1.3 (a35) (1981.11-1987.07) 65km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna S314 DOLZ

S314 Pompa wodna DOLZ

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

S314

producent:

DOLZ

Status produktu: Normalny
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]48
Wysokość [mm]41
nr EAN8430632193146

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna S314 DOLZ

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), ALFA ROMEO 145, 146, 147, 156, 159, 166, FIAT BRAVA, BRAVO I, BRAVO II, CROMA, CROMA/KOMBI 1.9D/2.2D/2.4D 08.94-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46415972
ALFA ROMEO      46432248
ALFA ROMEO      46515970
ALFA ROMEO      46515972
ALFA ROMEO      60814609
ALFA ROMEO      60815559
ALFA ROMEO      71776001
FIAT      46432248
FIAT      46515970
FIAT      46515972
FIAT      60814609
FIAT      60815559
FIAT      71776001
LANCIA      46432248
LANCIA      46515970
LANCIA      46515972
LANCIA      60814609
LANCIA      60815559
OPEL      1334234
OPEL      6334003
OPEL      93178713
OPEL      9551885
SAAB      93178713
SAAB      95518855
SUZUKI      1740079J50
VAUXHALL      93178713

Zastosowanie Pompa wodna S314 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna S314 DOLZ:

Leszek, Sandomierz
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wąpielsk
2021-01-23
 5/5
Polecam

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.