Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa | |
Napięcie [V] | 11,0 | |
Natężenie prądu [A] | 5,0 | |
Opór [Ohm] | 0,9 | |
Długość całkowita [mm] | 150,5 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 24,0 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 17 | |
Rozmiar klucza | 10 mm | |
Technika połączeń | PIN | |
nr EAN | 5907558578454 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0038 MAXGEAR
NISSAN | 0100 226351 | |
NISSAN | 11065-00Q0A | |
NISSAN | 8200012099 | |
OPEL | 4430069 | |
OPEL | 4430920 | |
OPEL | 4506155 | |
RENAULT | 7700103674 | |
RENAULT | 8200012099 | |
RENAULT | 8200445627 | |
RENAULT | 8200517313 | |
DACIA | 82 00 012 099 | |
INFINITI | 11065-00Q0A | |
INFINITI | 82000-12099 |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0038 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0038 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.