
| Napięcie [V] | 11 |
| Wymiar gwintu | M10x1.0 |
| Opór [Ohm] | 0,5 |
| Długość całkowita [mm] | 150,5 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Masa [g] | 43 |
| nr EAN | 8717613040751 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-126 DENSO
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
7700103674, 8200012099, 8200445627
1214080, 4430069, 4430920, 4506155
1106500Q0A, 1106500QAB, 1106500QAE
| NISSAN | 11065-00Q0A | |
| NISSAN | 11065-00QAB | |
| NISSAN | 11065-00QAE | |
| OPEL | 1214080 | |
| OPEL | 4430069 | |
| OPEL | 4430920 | |
| OPEL | 4506155 | |
| RENAULT | 7700103674 | |
| RENAULT | 8200012099 | |
| RENAULT | 8200445627 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-126 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-126 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.