Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0790 maxgear

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0790 MAXGEAR

69-0790 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MAXGEAR
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-301122

numer części:

69-0790

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Długość [mm] 290,5
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
nr EAN 5901619563212

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0790 MAXGEAR

DRą»EK KIER. VW A2 00- LE/PR

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0790 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0790 producenta MAXGEAR

AUDI

8Z0423803G, 8Z0423804G, 8Z0423810C, 8Z0423810D, 8Z0423810F, 8Z0423810G

numery OEM:
AUDI      8Z0 423 803 G
AUDI      8Z0 423 804 G
AUDI      8Z0 423 810 C
AUDI      8Z0 423 810 D
AUDI      8Z0 423 810 F
AUDI      8Z0 423 810 G
SEAT      8Z0 423 810 C
SEAT      8Z0 423 810 D
SEAT      8Z0 423 810 F
SEAT      8Z0 423 810 G
VOLKSWAGEN      8Z0 423 803 G

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0790 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0790 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.