Materiał | Guma |
Ilość zębów, pierścień ABS | 48 |
obrobiony mechanicznie | bez rowka w wewnętrznym elemencie |
Wymiar gwintu | M16 x 1,5 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 38 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 27 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 60 |
średnica zewnętrzna [mm] | 93,3 |
nr EAN | 8032747473887 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1389 METELLI CIFAM
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
7M0498099
1007695, 1084716
7M0498099
FORD | 1007695 | |
FORD | 1084716 | |
SEAT | 7M0 498 099 | |
VOLKSWAGEN | 7M0 498 099 |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1389 METELLI CIFAM w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1389 METELLI CIFAM:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.