Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » V10-1407 vaico

Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität V10-1407 VAICO

V10-1407 Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität VAICO
 

    Ocena:
numer części:

V10-1407

producent:

VAICO

Sekcja część górna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska kulkowego
Strona zabudowy Oś tylna
Ciężar [kg] 0,023
nr EAN 4046001276293

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität V10-1407 VAICO

Poduszka kolumny Mc Phersona tył P pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, TOLEDO I; VW CORRADO, GOLF II, GOLF III, JETTA II, PASSAT B2, POLO, POLO III 1.0-Electric 09.79-11.09
numery OEM:
AUDI      191 512 335
SEAT      191 512 335
SKODA      191 512 335
VOLKSWAGEN      191 512 335
VAG      191 512 335

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität V10-1407 VAICO w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).