Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 37489 original imperium

Mocowanie amortyzatora 37489 ORIGINAL IMPERIUM

37489 Mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

37489

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska kulkowego
Strona zabudowy Oś przednia
Masa [g] 796
Wymagana ilość 2
nr EAN 8033989139098

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 37489 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: AUDI A2; SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK 1.0-2.0 02.93-05.15
numery OEM:
AUDI      6N0412331D
AUDI      6N0412331E
AUDI      8Z0412331
SEAT      6N0412331D
SEAT      6N0412331E
SEAT      8Z0412331
SKODA      6N0412331D
SKODA      6N0412331E
SKODA      8Z0412331
VOLKSWAGEN      6N0412331D
VOLKSWAGEN      6N0412331E
VOLKSWAGEN      8Z0412331

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 37489 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 37489 ORIGINAL IMPERIUM:

2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).