Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L11111 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11111 MONROE

L11111 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L11111
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11111
L11111
monroe L11111 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11111 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11111 monroe
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L11111

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,700
Długość opakowania [cm] 32
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 7,5
nr EAN 5412096380310

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11111 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: MINI (R50, R53) 1.4D/1.6 06.01-09.06

Części zamienne z kategorii końcówka drążka wytworzone w zakładach uznanego producenta części zamiennych, koncern MONROE stosowane są w wielu modelach nowoczesnych samochodów. Producent MONROE zapewnia, że dzięki wysokim normom jakości oraz zastosowanym technologiom produkcji, końcówki drążka o numerze L11111 oraz pozostałe produkowane przez nich części, spełnia oczekiwania użytkowników samochodów. Długie przebiegi pomiędzy naprawami, jakimi charakteryzuje się końcówka drążka L11111, to zasłuuga wyjątkowych starań firmy MONROE w zakresie jakości wykonania i zastosowania wysokiej jakości materiałów do produkcji. Niezależne testy badawcze ekspertów potwierdzają, że końcówki drążka MONROE L11111 zdają egzamin w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych, a niezawodność tej części może stanowić wzór dla konkurencji z branży samochodowej.
Końcówka drążka L11111 ma zastosowanie do samochodu MINI MINI (F55) od 2013.09 oraz wielu innych modeli aut. Część z kategorii końcówki drążków kierowniczych, którą aktualnie oglądasz powinna pasować do samochodów marki MINI jednak w przypadku wystąpienia wątpliwości co do dobrania tej części do samochodów tych marek, należy skontaktować się z obsługą sklepu w celu sprawdzenia doboru tego elementu samochodu.
Cena końcówki drążka L11111 MONROE po jakiej jakiej oferujemy tą część zamienną w sklepie motoryzacyjnym e-autoparts.pl, należy do najniższych na rynku, a jej dostawa realizowana przez firmę kurierską lub do paczkomatu nie trwa dłużej niż jeden albo dwa dni robocze.
numery OEM:
MINI      32 21 6 754 566

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11111 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11111 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.