Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L16208 monroe

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L16208 MONROE

L16208 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MONROE
monroe L16208
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L16208
L16208
monroe L16208 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L16208 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L16208 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L16208 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L16208 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L16208 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L16208 monroe

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L16208

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,600
Długość opakowania [cm] 43,5
Szerokość opakowania [cm] 7,5
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096243059

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L16208 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 312mm) pasuje do: FORD FIESTA III, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, KA 1.0-1.8D 01.89-11.08
numery OEM:
FORD      1659374
FORD      4048739
FORD      6639188
FORD      6790700
FORD      89FB325-55BA
FORD      92FB3L5-19AA
FORD      XS5C3L5-19AA

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L16208 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L16208 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.