Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L23203 monroe

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L23203 MONROE

L23203 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MONROE
monroe L23203
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L23203
L23203
monroe L23203 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L23203 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L23203 monroe
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L23203

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,500
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M12x1,5 / M14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 31
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096363696

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L23203 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 193,6mm) pasuje do: MERCEDES A (W168) 1.4-2.1 07.97-08.04

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L23203 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L23203 producenta MONROE

MERCEDES-BENZ

1683301335

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      168 330 13 35

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L23203 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L23203 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.