Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L2373 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L2373 MONROE

L2373 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L2373
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L2373
L2373
monroe L2373 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L2373 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L2373 monroe

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L2373

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,300
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rodzaj gwintu dla bieżnika prawostronnego
Długość opakowania [cm] 13,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 7
nr EAN 5412096439193

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L2373 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: MERCEDES 190 (W201) 1.8-2.6 10.82-08.93

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L2373 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L2373 producenta MONROE

MERCEDES-BENZ

0003384410, 0003386110

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 338 44 10
MERCEDES-BENZ      000 338 61 10

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L2373 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L2373 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.