Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Lancia LYBRA (839_) 2.4 JTD (839.AXE1A) (2002.05-2005.10) 150km » L24108 monroe
wybrany samochód: 
Lancia Lybra (839_) 2.4 Jtd (839.axe1a) (2002.05-2005.10) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24108 MONROE

L24108 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L24108
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24108
L24108
monroe L24108 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24108 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24108 monroe

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L24108

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,300
Wymagana ilość1
Gwint zewn. [mm]14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem lewostronnym
Długość opakowania [cm]14,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN5412096442117
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24108 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: OPEL OMEGA B 2.0-3.2 03.94-07.03
numery OEM:
OPEL      3 22 177
OPEL      3 22 201
OPEL      3 24 061
OPEL      324062
OPEL      90496014
OPEL      90496015
OPEL      90498477
OPEL      90510651
OPEL      9193098
OPEL      9193099
OPEL      93169286
VAUXHALL      90496014
VAUXHALL      90496015
VAUXHALL      90510651
VAUXHALL      9193098
VAUXHALL      9193099

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24108 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24108 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.