Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L25214 monroe

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L25214 MONROE

L25214 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MONROE
monroe L25214
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L25214
L25214
monroe L25214 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L25214 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L25214 monroe
47.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L25214

producent:

MONROE

Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 290
Ciężar [kg] 0,500
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M14x1,5 / M14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 31
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096303890

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L25214 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 290mm) pasuje do: RENAULT MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCENIC, SCENIC I 1.4-2.0 01.96-09.03
numery OEM:
RENAULT      7701 472 087

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L25214 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L25214 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.