Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L27203 monroe

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27203 MONROE

L27203 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MONROE
monroe L27203
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27203
L27203
monroe L27203 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27203 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27203 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27203 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27203 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27203 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27203 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27203 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27203 monroe
39.35 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L27203

producent:

MONROE

Ograniczenia producenta TRW
Ciężar [kg] 0,500
Wymiar gwintu M14x2/M14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 31
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096404085

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27203 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 192mm) pasuje do: VOLVO 850, C70 I, S70, V70 I, XC70 I 2.0-2.5D 06.91-10.05
numery OEM:
VOLVO      3546266

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27203 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27203 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.