Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L27207 monroe

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27207 MONROE

L27207 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MONROE
monroe L27207
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27207
L27207
monroe L27207 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27207 monroe
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27207 monroe
49.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L27207

producent:

MONROE

Ograniczenia producenta SMI-KOYO
Długość [mm] 124
Ciężar [kg] 0,400
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu M14x1,5/M16x1,5
Rodzaj gwintu przegub osiowy z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 14,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5412096304040

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27207 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 124mm) pasuje do: MERCEDES CLK (C208); VOLVO S60 I, S80 I, V70 II, XC70 I, XC90 I 2.0-3.2 06.97-12.10
numery OEM:
VOLVO      274179

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27207 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L27207 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.