Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L29201 monroe

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29201 MONROE

L29201 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MONROE
53.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L29201

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,387
Wymagana ilość 2
Wymiar gwintu F14x1,5 / M16x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 13,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 7
nr EAN 5412096276262

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29201 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 276,5mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, A8 D2, ALLROAD C5; SKODA SUPERB I; VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-6.0 03.94-03.09
numery OEM:
AUDI      4B0419801B
AUDI      4B0419801E
AUDI      4B0419801M
AUDI      4D0 419 801 B
AUDI      4D0 419 801 E
AUDI      4D0 419 801 G
AUDI      4D0 422 821
AUDI      4D0 422 821 A
AUDI      4D0419801B
AUDI      4D0419801E
AUDI      4D0419801G
AUDI      4D0419801L
SKODA      4B0419801M
SKODA      4D0 422 821
SKODA      4D0 422 821 A
VOLKSWAGEN      4B0419801E
VOLKSWAGEN      4B0419801M
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 B
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 E
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 G
VOLKSWAGEN      4D0 422 821
VOLKSWAGEN      4D0 422 821 A

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29201 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L29201 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.