Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L38102 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L38102 MONROE

L38102 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L38102
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L38102
L38102
monroe L38102 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L38102 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L38102 monroe

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L38102

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,900
Gwint wewnętrzny [mm] 14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 43,5
Szerokość opakowania [cm] 7,5
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096291081

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L38102 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: CITROEN BX 1.1-1.9D 10.82-12.94
numery OEM:
CITROËN      95 496 044
zamienniki:
101-677
brak
BOSAL INTERNATIONAL N.V.
40-16 020 4244
brak
MEYLE Products
101-943
brak
BOSAL INTERNATIONAL N.V.
43-0331
brak
KAGER
45331
brak
SPIDAN
45332
brak
SPIDAN
230047
brak
A.B.S.
19065031905
brak
SBS
TS0616
brak
BIRTH

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L38102 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L38102 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.