Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » L3856 monroe

Sworzeń wahacza L3856 MONROE

L3856 Sworzeń wahacza MONROE
monroe L3856
Sworzeń wahacza L3856
L3856
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

L3856

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,300
Wymagana ilość 2
Wymiar stożka [mm] 14,3
Długość opakowania [cm] 11
Szerokość opakowania [cm] 6
Wysokość opakowania [cm] 6
nr EAN 5412096244568

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L3856 MONROE

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 14,3mm, z dodatkami) pasuje do: CITROEN BX, PEUGEOT 305 I, 305 II, 405 I, 405 II, 405 II/KOMBI 1.1-2.0 08.80-05.97

Sworzeń wahacza L3856 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Sworzeń wahacza L3856 producenta MONROE

CITROËN

364021, 90641652, 95494204, 95494205, 95607224, 96041652

PEUGEOT

364021

numery OEM:
CITROËN      3640.21
CITROËN      90 641 652
CITROËN      95 494 204
CITROËN      95 494 205
CITROËN      95 607 224
CITROËN      96 041 652
PEUGEOT      3640.21

Zastosowanie Sworzeń wahacza L3856 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.