Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L50152 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L50152 MONROE

L50152 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L50152
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L50152
L50152
monroe L50152 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L50152 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L50152 monroe
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L50152

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,700
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5412096376856

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L50152 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: MAZDA 6 1.8-2.3 01.02-02.08

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L50152 ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L50152 producenta MONROE

MAZDA

G26A32290, GJ6E32290, GJ6E32290A

numery OEM:
MAZDA      G26A-32-290
MAZDA      GJ6E-32-290
MAZDA      GJ6E-32-290A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L50152 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L50152 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.