nr EAN | 5412096123115 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, VAN-MAGNUM V2020 MONROE
FORD | 08486 | |
FORD | 08563 | |
FORD | 5 001 811 | |
FORD | 5 001 812 | |
FORD | 5 001 813 | |
FORD | 5 001 814 | |
FORD | 5 001 819 | |
FORD | 5 001 820 | |
FORD | 5 001 825 | |
FORD | 5 001 826 | |
FORD | 5 001 827 | |
FORD | 5 001 828 | |
FORD | 5001811 | |
FORD | 5001812 | |
FORD | 5001813 | |
FORD | 5001814 | |
FORD | 5001816 | |
FORD | 5001819 | |
FORD | 5001820 | |
FORD | 5001825 | |
FORD | 5001826 | |
FORD | 5001827 | |
FORD | 5001828 | |
FORD | 5001831 | |
FORD | 62172 | |
FORD | 62264 | |
FORD | 62265 | |
FORD | 62269 | |
FORD | 64061 | |
FORD | 70 VB 18080 A2A | |
FORD | 70 VB 18080 B2A | |
FORD | 70VB18080A2A | |
FORD | 70VB18080B2A | |
FORD | 77 VB 18080 A2A | |
FORD | 77 VB 18080 B2A | |
FORD | 77VB18080A2A | |
FORD | 77VB18080B2A | |
FORD | 78 VB 18080 F2A | |
FORD | 78VB18080F2A | |
FORD | A740 X 18080 MNA | |
FORD | A740 X 18080 MSA | |
FORD | A740 X 18080 NLA | |
FORD | A740X18080MHA | |
FORD | A740X18080MJA | |
FORD | A740X18080MKA | |
FORD | A740X18080MLA | |
FORD | A740X18080MNA | |
FORD | A740X18080MSA | |
FORD | A740X18080NEA | |
FORD | A740X18080NHA | |
FORD | A740X18080NLA | |
FORD | EAB 440 | |
FORD | EAB440 | |
FORD | EAB441 | |
FORD | LP 21 | |
FORD | LP 393 | |
FORD | LP 421 | |
FORD | LP 93 | |
FORD | LP393 | |
FORD | LP421 | |
ROVER | GDA 1086 | |
ROVER | GDA1086 |
Zastosowanie Amortyzator, VAN-MAGNUM V2020 MONROE w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, VAN-MAGNUM V2020 MONROE:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.