Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » AU-ES-3839 moog

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego AU-ES-3839 MOOG

AU-ES-3839 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog AU-ES-3839
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego AU-ES-3839
AU-ES-3839
moog AU-ES-3839 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego AU-ES-3839 moog
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego AU-ES-3839 moog
70.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

AU-ES-3839

producent:

MOOG

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 17,5
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 155
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M8X1.25
Długość opakowania [cm] 20
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4044197329229

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego AU-ES-3839 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 ALLROAD C6, A6 C5, A6 C6, ALLROAD C5, SEAT EXEO, EXEO ST 1.6-5.2 11.94-05.13
numery OEM:
AUDI      4B0 419 811 G
AUDI      4D0 419 811 J
AUDI      4F0 419 811 C
AUDI      4F0 419 811 D
AUDI      4F0 498 811 A
AUDI      8E0 419 811
SEAT      4B0419811G
SEAT      4D0419811J
SEAT      4F0 419 811 C
SEAT      4F0 419 811 D
SEAT      4F0 498 811 A
SEAT      8E0419811
SKODA      4F0 419 811 D
VOLKSWAGEN      8E0 419 811

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego AU-ES-3839 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego AU-ES-3839 MOOG:

2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.