Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » V10-1578 vaico

Napęd wycieraczek V10-1578 VAICO

V10-1578 Napęd wycieraczek VAICO
182.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

1J0 955 325 A, 1J1 955 603 B, 535 955 121 A

numer części:

V10-1578

producent:

VAICO

Jednostka ilości Zestaw
Strona zabudowy z przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar [kg] 1,001
nr EAN 4046001354571

skład zestawu:
V10-1576 Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität
V10-1577 Ramię napędzające, napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek V10-1578 VAICO

Mechanizm wycieraczek przód (bez silnika, kpl.) pasuje do: AUDI A3; SEAT LEON, TOLEDO II; SKODA OCTAVIA I; VW BORA, BORA I, GOLF IV 09.96-12.13
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1J1 955 603 B kit
VAG      1J1 955 603 A kit
VAG      1J1 955 603 B kit
VAG      1J1 955 603 kit
VAG      535 955 121 A KIT

Zastosowanie Napęd wycieraczek V10-1578 VAICO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.