Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48013 ngk

Cewka zapłonowa 48013 NGK

48013 Cewka zapłonowa NGK
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U3001

numer części:

48013

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia DIN
nr EAN 4010326480130

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48013 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, 33, FIAT CINQUECENTO, COUPE, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, ELBA, PALIO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PREMIO, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK 0.7-5.7 05.83-

Cewka zapłonowa 48013 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LAMBORGHINI

MURCIÉLAGO, GALLARDO, MURCIÉLAGO Roadster, GALLARDO SPYDER, AVENTADOR targa, AVENTADOR coupe, REVENTON

Numery OE Cewka zapłonowa 48013 producenta NGK

ALFA ROMEO

46543562, 46548037, 46790073, 60805420, 60809492, 7626232, 76262320, 7672018

LANCIA

46543562, 46548037, 46790073, 60805420, 60809492, 7626232, 76262320, 7672018

FIAT

46543562, 46548037, 46790073, 60805420, 60809492, 7626232, 76262320, 7672018

LAMBORGHINI

16004528

numery OEM:
ALFA ROMEO      46543562
ALFA ROMEO      46548037
ALFA ROMEO      46790073
ALFA ROMEO      60805420
ALFA ROMEO      60809492
ALFA ROMEO      7626232
ALFA ROMEO      76262320
ALFA ROMEO      7672018
AUDI      16004528
FIAT      46543562
FIAT      46548037
FIAT      46790073
FIAT      60805420
FIAT      60809492
FIAT      7626232
FIAT      76262320
FIAT      7672018
LANCIA      46543562
LANCIA      46548037
LANCIA      46790073
LANCIA      60805420
LANCIA      60809492
LANCIA      7626232
LANCIA      76262320
LANCIA      7672018
SEAT      16004528
SKODA      16004528
VOLKSWAGEN      16004528
FERRARI      46543562
FERRARI      46548037
FERRARI      46790073
FERRARI      60805420
FERRARI      60809492
FERRARI      7626232
FERRARI      76262320
FERRARI      7672018
LAMBORGHINI      16004528
MASERATI      46543562
MASERATI      46548037
MASERATI      46790073
MASERATI      60805420
MASERATI      60809492
MASERATI      7626232
MASERATI      76262320
MASERATI      7672018
BENTLEY      16004528

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48013 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48013 NGK:

jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.