Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 70 91 9929 swag autoteile gmbh

Cewka zapłonowa 70 91 9929 SWAG Autoteile GmbH

70 91 9929 Cewka zapłonowa SWAG Autoteile GmbH
74.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

70 91 9929

Cewka zapłonowa 2-elektrodowa
Napięcie [V] 12
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,43
nr EAN 4044688547040

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 70 91 9929 SWAG Autoteile GmbH

Cewka zapłonowa pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 33; FIAT CINQUECENTO, COUPE, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, PALIO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, SEICENTO / 600, SIENA 0.7-2.0 05.86-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46548037
ALFA ROMEO      7626232
FIAT      46543562
FIAT      46548037
FIAT      7626232
FIAT      7672018
LANCIA      46543562
LANCIA      46548037
LANCIA      7626232
LANCIA      7672018

Zastosowanie Cewka zapłonowa 70 91 9929 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.