Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 5DA 193 175-341 hella

Cewka zapłonowa 5DA 193 175-341 HELLA

5DA 193 175-341 Cewka zapłonowa HELLA
56.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

5DA 193 175-341

producent:

HELLA

Sposób montażu przykręcany
Liczba otworów do mocowania 4
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia DIN
Cewka zapłonowa Dwuiskrowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300558357

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 193 175-341 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, 33, FIAT CINQUECENTO, COUPE, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, PALIO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, SEICENTO / 600 0.7-2.0 10.84-
numery OEM:
ALFA ROMEO      46543562
ALFA ROMEO      46548037
ALFA ROMEO      46790073
ALFA ROMEO      60805420
ALFA ROMEO      60809492
ALFA ROMEO      7626232
ALFA ROMEO      76262320
ALFA ROMEO      767 2018
FIAT      46543562
FIAT      46548037
FIAT      46790073
FIAT      7626232
FIAT      76262320
FIAT      7672018
LANCIA      46543562
LANCIA      46548037
LANCIA      46790073
LANCIA      7626232
LANCIA      76262320
LANCIA      7672018
FERRARI      465 4356 2
FERRARI      465 4803 7
FERRARI      467 9007 3
FERRARI      762 6232
FERRARI      762 6232 0
FERRARI      767 2018

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 193 175-341 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 193 175-341 HELLA:

2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.