Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48087 ngk

Cewka zapłonowa 48087 NGK

48087 Cewka zapłonowa NGK
 

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U2024

numer części:

48087

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 6
Ilość biegunów 5
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
nr EAN 4010326480871

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48087 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES V (638/2); FORD GALAXY I; VW CORRADO, GOLF III, PASSAT B3/B4, SHARAN, TRANSPORTER T4, VENTO 2.8/2.9 06.91-07.03
numery OEM:
AUDI      021 905 106
AUDI      021 905 106 A
AUDI      031 088 001
AUDI      31 088 001
FORD      1008464
FORD      95VW-12029-AA
MERCEDES-BENZ      003 158 50 01
MERCEDES-BENZ      A 003 158 50 01
SEAT      021 905 106
SEAT      021 905 106 A
SEAT      031 088 001
SEAT      31 088 001
SKODA      021 905 106
SKODA      021 905 106 A
SKODA      031 088 001
SKODA      31 088 001
VOLKSWAGEN      021 905 106
VOLKSWAGEN      021 905 106 A
VOLKSWAGEN      031 088 001
VOLKSWAGEN      31 088 001
LAMBORGHINI      021 905 106
LAMBORGHINI      021 905 106 A
LAMBORGHINI      031 088 001
LAMBORGHINI      31 088 001
BENTLEY      021 905 106
BENTLEY      021 905 106 A
BENTLEY      031 088 001
BENTLEY      31 088 001
SMART      003 158 50 01
SMART      A 003 158 50 01
MAYBACH      003 158 50 01
MAYBACH      A 003 158 50 01

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48087 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48087 NGK:

2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.