Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 5031509 nk

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5031509 NK

5031509 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NK
nk 5031509
 

    Ocena:
numer części:

5031509

producent:

NK

Rodzaj gwintu z bieżnikiem lewostronnym
Wymiar gwintu 14x1,5
nr EAN 5703858461706

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5031509 NK

KOŃC. DR. KIER. BMW E24-E34

Końcówka drążka firmy NK model 5031509 jest podstawowym podzespołem wielu współczesnych aut. Część tą można znaleźć w ofercie naszego sklepu w korzystnej cenie.
Wszystkie końcówki drążka produkowane w fabrykach NK, także oglądane aktualnie końcówki drążka o numerze 5031509, produkowane są z zachowaniem wysokich standardów i w oparciu o surowe normy jakościowe.
Części zamienne firmy NK charakteryzują się wyjątkowo wysoką jakością wykonania, odpornością na przeciążenia i trwałością. Opinie praktyków o prezentowanym wyrobie - końcówka drążka NK 5031509 potwierdzają ich wysoką jakość i cechy użytkowe.
Końcówka drążka 5031509 ma zastosowanie do samochodu BMW 4 kabriolet (F33, F83) od 2013.10 oraz wielu innych modeli aut. Aktualnie prezentowana część należąca do kategorii końcówki drążków kierowniczych, pasuje do samochodów marki BMW jednak w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jej właściwego doboru do samochodów tych marek, należy skontaktować się z obsługą sklepu w celu sprawdzenia doboru tej części zamiennej.
Cena końcówki drążka 5031509 NK po jakiej możesze kupić tą część zamienną w sklepie e-autoparts.pl, należy do najlepszych na rynku, a jej dostawa realizowana przez firmę kurierską lub do paczkomatu nie zabiera więcej niż jednen do dwóch dni.
numery OEM:
BMW      32 21 1 127 918
BMW      32 21 1 135 819

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5031509 NK w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.