Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » BM-ES-4216 moog

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego BM-ES-4216 MOOG

BM-ES-4216 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog BM-ES-4216
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego BM-ES-4216
37.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BM-ES-4216

producent:

MOOG

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 14
Kształt prosty
Rodzaj gwintu z bieżnikiem lewostronnym
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 82
Długość 2 [mm] 20,5
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M10X1.25
Długość opakowania [cm] 13
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 5010874761056

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego BM-ES-4216 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: BMW 5 (E28), 5 (E34), 6 (E24), 7 (E32), 8 (E31) 1.8-5.6 12.77-12.99

Większość właścicieli aut doskonale zdaje sobie sprawę, że ich auto posiada część końcówka drążka, której wytwórcą może być lub jest uznana firma MOOG. W tym przypadku jest to końcówka drążka o symbolu BM-ES-4216. Producent MOOG zapewnia, że dzięki wysokim normom jakości oraz zastosowanym technologiom produkcji, końcówki drążka o numerze BM-ES-4216 oraz pozostałe produkowane przez nich części, spełnia oczekiwania użytkowników samochodów.
Długie przebiegi pomiędzy naprawami, jakimi charakteryzuje się końcówka drążka BM-ES-4216, to efekt wyjątkowych starań producenta MOOG w sposobie wykonania i zastosowania wysokiej jakości materiałów do produkcji. Opinie specjalistów o prezentowanym wyrobie - końcówka drążka MOOG BM-ES-4216 potwierdzają ich wysoką jakość i walory eksploatacyjne.
Końcówka drążka BM-ES-4216 ma zastosowanie do samochodu BMW 1 (F20) od 2010.11 oraz wielu innych modeli aut.
Wykonawca podzespołu o indeksie BM-ES-4216 deklaruje jej dopasowanie do samochodów BMW, niemniej jednak jeżeli masz wątpliwości czy część jest dobrze dobrana, prosimy o kontakt z pracownikami naszego sklepu. W naszym sklepie motoryzacyjnym oprócz końcówek drążka BM-ES-4216 oferujemy także inne części prodcenta MOOG. Wszystkie części tego dostawcy możemy zaproponować w dobrych cenach i szybkiej dostawie na terenie całego kraju i Unii Europejskiej. Końcówek drążka BM-ES-4216 możesz odebrać po złożeniu zamówienianaszym punkcie odbiorów osobistych w Warszawie przy ulicy Łodygowej 28G.
numery OEM:
BMW      32 21 1 127 918
BMW      32 21 1 130 001
BMW      32 21 1 135 819
MINI      32 21 1 127 918

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego BM-ES-4216 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego BM-ES-4216 MOOG:

2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.