Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L1150 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1150 MONROE

L1150 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L1150
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1150
L1150
monroe L1150 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1150 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1150 monroe
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L1150

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,300
Gwint zewn. [mm] 14 x 1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 14,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5412096393556

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1150 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: BMW 5 (E28), 5 (E34), 6 (E24), 7 (E32), 8 (E31) 1.8-5.6 10.75-12.99

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1150 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1150 producenta MONROE

BMW

32211135819

numery OEM:
BMW      32 21 1 135 819

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1150 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1150 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.