Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 35128 original imperium

Dystans gumowy, resorowanie 35128 ORIGINAL IMPERIUM

35128 Dystans gumowy, resorowanie ORIGINAL IMPERIUM
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

35128

Strona zabudowy Oś przednia
Materiał PU (poliuretan)
Masa [g] 68
Wysokość [mm] 81
Średnica wewnętrzna [mm] 23,3
nr EAN 8033989204963

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 35128 ORIGINAL IMPERIUM

Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 81mm, poliuretan) pasuje do: AUDI A3, Q4; SEAT ALHAMBRA, ATECA; SKODA ENYAQ IV, KAROQ, OCTAVIA III, OCTAVIA IV, YETI; VW CADDY III 1.0-Electric 02.03-
numery OEM:
AUDI      1K0412303M
SEAT      1K0412303M
SKODA      1K0412303M
VOLKSWAGEN      1K0412303M

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 35128 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 35128 ORIGINAL IMPERIUM:

2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-01
 5/5
100% PoLeCaM

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.