Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 72-2553 maxgear

Dystans gumowy, resorowanie 72-2553 MAXGEAR

72-2553 Dystans gumowy, resorowanie MAXGEAR
16.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

72-2553

producent:

MAXGEAR

Grubość [mm] 81,0
Średnica wewnętrzna [mm] 23,3
Materiał PU (poliuretan)
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 5901619527054

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 72-2553 MAXGEAR

ODBÓJ AMORT. VW P. TOURAN 03-
numery OEM:
AUDI      1K0 412 303 M
SEAT      1K0 412 303 M
SKODA      1K0 412 303 M
VOLKSWAGEN      1K0 412 303 M

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 72-2553 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 72-2553 MAXGEAR:

2022-09-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-05
 5/5
Części tego producenta jak zwykle najwyższej jakości tak jak i zakupione 72-2432

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.