Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JER113 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER113 TRW

JER113 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JER113
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER113
JER113
trw JER113 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
1,124.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

53491319, 53499913, 53754115, 53996313, A0007341, A0009498, A0012031, A0014053, A0019460, A0019463, A0021696

numer części:

JER113

producent:

TRW

Tryb pracy elektro-hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu dla poj. z czujnikiem kąta skrętu koła kier. przy przekładni
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta TRW
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937430567

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER113 TRW

Koszt kaucji: 1,082.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, KUGA I 1.6D-2.0D 10.03-11.12
numery OEM:
FORD      1223847
FORD      1230306
FORD      1306015
FORD      1307351
FORD      1311236
FORD      1318138
FORD      1329715
FORD      1340656
FORD      1345912
FORD      1357374
FORD      1440414
FORD      1520829
FORD      1543469
FORD      1557080
FORD      4M51-3K514-AA
FORD      4M51-3K514-AB
FORD      4M51-3K514-AC
FORD      4M51-3K514-AD
FORD      5M5T-14B271-CA
FORD      8M51-3K514-AA
FORD      8M51-3K514-AB
FORD      8M51-3K514-AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER113 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JER113zobacz instrukcję montażu JER113

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.