Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna QCP2661 QUINTON
VOLVO | 3 242 084 | |
VOLVO | 3 343 093 | |
VOLVO | 3 344 626 | |
VOLVO | 3 344 831 | |
VOLVO | 3 345 626 | |
VOLVO | 30 855 991 | |
VOLVO | 32 877 516 | |
VOLVO | 33 430 935 | |
VOLVO | 33 442 518 | |
VOLVO | 33 448 275 | |
VOLVO | 33 456 260 | |
MITSUBISHI | M8 559 91 | |
OPEL | 44 04 098 | |
OPEL | 44 09 162 | |
RENAULT | 77 01 462 809 | |
RENAULT | 77 01 463 111 | |
RENAULT | 77 01 463 397 | |
RENAULT | 77 01 464 736 | |
RENAULT | 77 01 465 816 | |
RENAULT | 77 01 466 578 | |
RENAULT | 77 01 468 491 | |
RENAULT | 77 01 473 365 | |
MITSUBISHI | M855991 | |
OPEL | 4404098 | |
OPEL | 4409162 | |
OPEL | 9112098 | |
OPEL | 91160212 | |
RENAULT | 6001545345 | |
RENAULT | 7701463111 | |
RENAULT | 7701463397 | |
RENAULT | 7701464502 | |
RENAULT | 7701464736 | |
RENAULT | 7701465816 | |
RENAULT | 7701466578 | |
RENAULT | 7701468491 | |
RENAULT | 7701473365 | |
VAUXHALL | 9112098 | |
VAUXHALL | 91160212 | |
VOLVO | 306212648 | |
VOLVO | 30855991 | |
VOLVO | 3242084 | |
VOLVO | 32877516 | |
VOLVO | 3343093 | |
VOLVO | 33430935 | |
VOLVO | 33442518 | |
VOLVO | 3344626 | |
VOLVO | 33448275 | |
VOLVO | 3344831 | |
VOLVO | 3345626 | |
VOLVO | 33456260 | |
MITSUBISHI | M345611 | |
MITSUBISHI | MW30889138 |
Zastosowanie Pompa wodna QCP2661 QUINTON w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020