Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » J1515037 herth+buss jakoparts

Pompa wodna J1515037 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J1515037 Pompa wodna HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
numer części:

J1515037

Tryb pracy mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4029416181062

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna J1515037 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: VOLVO S40 I, V40; DACIA SOLENZA; MITSUBISHI CARISMA; OPEL ARENA, MOVANO A; RENAULT 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, 19 II CHAMADE 1.7-2.0 07.88-
numery OEM:
MITSUBISHI      M345611
MITSUBISHI      M855991
MITSUBISHI      MW30621264
OPEL      4409162
OPEL      91160212
OPEL      95519567
RENAULT      210107370R
RENAULT      7701462809
RENAULT      7701463111
RENAULT      7701463397
RENAULT      7701464736
RENAULT      7701465816
RENAULT      7701466578
RENAULT      7701468491
RENAULT      7701473365
SUZUKI      17400-84CT0
SUZUKI      17400-84CT0-000
SUZUKI      17400-84CT1
SUZUKI      17400-84CT1-000
SUZUKI      77014-73365
VAUXHALL      4409162
VAUXHALL      91160212
VAUXHALL      95519567
VOLVO      30855991
VOLVO      3287751
VOLVO      3343093
VOLVO      3344251
VOLVO      3345626
DACIA      210107370R
DACIA      7701468491
DACIA      7701473365

Zastosowanie Pompa wodna J1515037 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

zobacz instrukcję montażu J1515037

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.