Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 91-07090-2 rts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-07090-2 RTS

91-07090-2 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS
44.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

91-07090-2

producent:

RTS

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Gwint zewn. 1 [mm] M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1,5
Długość [mm] 100
Ciężar [kg] 0,446
nr EAN 8435130342218

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-07090-2 RTS


Oglądana aktualnie część zamienna znanej firmy produkującej podzespoły samochodowe RTS o numerze 91-07090-2 z kategorii końcówka drążka sklepu z częściami samochodowymi e-autoparts.pl. Końcówka drążka 91-07090-2 to jednen z podstawowych podzespołów wielu modeli współczesnych aut.
Normy jakości jakie utrzymywane są przy produkcji końcówek drążka jak i innych części dostarczanych przez RTS powodują, że ich jakość jest na wyjątkowo wysokim poziomie.
Cechą produktów RTS jest wyjątkowo duża odporność na przeciążenia, jakość wykonania oraz trwałość.
Niezależne testy badawcze ekspertów potwierdzają, że końcówki drążka RTS 91-07090-2 sprawdzają się w trudnych warunkach użytkowych, a trwałość i niezawodność tej części może stanowić punkt odniesienia dla konkurencji z branży samochodowej.
Końcówka drążka 91-07090-2 ma zastosowanie do takich aut jak VOLVO C30 (533) od 2006.09, FORD METROSTAR od 2000.10 oraz wielu innych modeli aut.
Zgodnie z deklaracją producenta oglądanej części końcówka drążka o numerze 91-07090-2, o jej przyporządkowaniu do samochodów VOLVO, FORD, może się zdarzyć sytuacja, że niezbędny będzie kontakt z obsługą sklepu celem ustalenia poprawności doboru tej części zamiennej. W sklepie z częściami e-autoparts.pl oprócz końcówek drążka 91-07090-2 oferujemy także inne części prodcenta RTS. Wszystkie części tego dostawcy możemy zaproponować w dobrych cenach i szybkiej dostawie na terenie Polski i państw Unii Europejskiej. Końcówek drążka 91-07090-2 możesz odebrać po złożeniu zamówienia przy ul. Łodygowej 28G w Warszawie.
numery OEM:
FORD      1315083
FORD      1317447
FORD      1328881
FORD      1404785
FORD      1541811
VOLVO      274500
VOLVO      30723103
VOLVO      31201412
FORD USA      3M3C437AA
FORD USA      3M513290AC
FORD USA      3M513C437AA
FORD USA      3M513C437AB
FORD USA      4M513290AB
FORD USA      4M513290AC

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-07090-2 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-07090-2 RTS:

2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.