Średnica [mm] | 240 | |
Profil piasty | 23x26-23N | |
Ilość zębów | 23 | |
zastosowanie tylko w zestawie | ||
dostępne tylko w zestawie | ||
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska oporowego | |
nr EAN | 4013872552658 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł, XTend 3000 970 012 SACHS
FORD | 1352894 | |
FORD | 1352895 | |
FORD | 1352896 | |
FORD | 1364232 | |
FORD | 1364233 | |
FORD | 1364234 | |
FORD | 1364236 | |
FORD | 1376341 | |
FORD | 1376342 | |
FORD | 1387086 | |
FORD | 1387087 | |
FORD | 1405847 | |
FORD | 1405848 | |
FORD | 1423914 | |
FORD | 1447101 | |
FORD | 1468699 | |
FORD | 1468700 | |
FORD | 1468701 | |
FORD | 1495801 | |
FORD | 1495802 | |
FORD | 1498312 | |
FORD | 1516688 | |
FORD | 1524558 | |
FORD | 1672435 | |
FORD | 1677271 | |
FORD | 1692280 | |
FORD | 1725326 | |
FORD | 1772103 | |
FORD | 3M51-7540-L1B | |
FORD | 3M51-7540-L1C | |
FORD | 3M51-7540-L1D | |
FORD | 3M51-7540-L1E | |
FORD | 3M51-7540-L1F | |
FORD | 3M51-7540-L2B | |
FORD | 3M51-7540-L2C | |
FORD | 3M51-7540-L2D | |
FORD | 3M51-7540-L2E | |
FORD | 3M51-7540-L3C | |
FORD | 3M51-7540-L3D | |
FORD | 3M51-7540-L3E | |
FORD | 6G91-7540-B1A | |
FORD | 6G91-7540-B1B | |
FORD | 6G91-7540-B1C | |
FORD | 6G91-7540-B1D | |
FORD | 6G91-7540-B1E | |
FORD | 6G91-7540-B1F | |
FORD | 6G91-7540-B1G | |
FORD | 6G91-7540-B2A | |
FORD | 6G91-7540-B2B | |
FORD | 6G91-7540-B2C | |
FORD | 6G91-7540-B2F | |
FORD | RM3M51-7540-L1F | |
FORD | RM3M51-7540-LD | |
FORD | RM3M51-7540-LE | |
FORD | RM3M51-7540-LF | |
FORD | RM6G91-7540-BE | |
FORD | RM6G91-7540-BF | |
FORD | RM6G91-7540-BG |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł, XTend 3000 970 012 SACHS w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw sprzęgieł, XTend 3000 970 012 SACHS:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020