Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Parametr | SFE36/25X163A |
Średnica obudowy [mm] | 55 |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
nr EAN | 4013872851225 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator 315 911 SACHS
AUDI | 5Q0 413 031 CP | |
AUDI | 5Q0 413 031 DF | |
AUDI | 5Q0 413 031 EF | |
AUDI | 5Q0 413 031 EG | |
AUDI | 5Q0 413 031 EL | |
AUDI | 5Q0 413 031 ES | |
AUDI | 5Q0 413 031 ET | |
AUDI | 5Q0 413 031 FE | |
AUDI | 5Q0 413 031 FF | |
AUDI | 5Q0 413 031 GD | |
AUDI | 5Q0 413 031 GE | |
AUDI | 5Q0 413 031 GN | |
AUDI | 5Q0 413 031 GQ | |
AUDI | 5Q0 413 031 GS | |
AUDI | 5Q0 413 031 GT | |
AUDI | 5Q0 413 031 HJ | |
AUDI | 5Q0 413 031 HN | |
AUDI | 8V0 413 031 AB | |
AUDI | 8V0 413 031 AC | |
AUDI | 8V0 413 031 C | |
AUDI | 8V0 413 031 F | |
AUDI | 8V0 413 031 G | |
AUDI | 8V0 413 031 H | |
AUDI | 8V0 413 031 J | |
SEAT | 5Q0 413 031 FH | |
SEAT | 5Q0 413 031 FN | |
SKODA | 5Q0 413 031 EP | |
SKODA | 5Q0 413 031 EQ | |
SKODA | 5Q0 413 031 ER | |
SKODA | 5Q0 413 031 FP | |
SKODA | 5Q0 413 031 FS | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 413 031 CF | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 413 031 CG | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 413 031 CH | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 413 031 CJ | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 413 031 FN | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 413 031 GD | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 413 031 GE | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 413 031 GG | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 413 031 GL | |
VOLKSWAGEN | 5QA 413 031 AA | |
VOLKSWAGEN | 5QA 413 031 AB | |
FAW-AUDI | 5QD 413 031 | |
FAW-VW | 5QD 413 031 |
Zastosowanie Amortyzator 315 911 SACHS w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator 315 911 SACHS:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.