Strona zabudowy | z przodu |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Długość 1 [mm] | 270 |
Rozmiar gwintu 1 | MM10X1,5R |
nr EAN | 5413978162789 |
Dodatkowe informacje o produkcie Łącznik stabilizatora 57060 SIDEM
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
2Q0411315, 2Q0411315A, 2Q0411315B, 6Q0411315G, 6Q0411315J, 6Q0411315N, 6R0411315
2Q0411315, 2Q0411315A, 2Q0411315B, 6Q0411315G, 6Q0411315J, 6Q0411315N, 6R0411315
6Q0411315A, 6Q0411315B, 6Q0411315C, 6Q0411315D, 6Q0411315F, 6Q0411315G, 6Q0411315J, 6Q0411315N, 6Q0411315Q, 6R0411315, 8Z0411315D
2Q0411315, 2Q0411315A, 2Q0411315B, 6Q0411315F, 6Q0411315G, 6Q0411315J, 6Q0411315N, 6Q0411315Q, 6R0411315
AUDI | 6Q0 411 315 A | |
AUDI | 6Q0 411 315 B | |
AUDI | 6Q0 411 315 C | |
AUDI | 6Q0 411 315 D | |
AUDI | 6Q0 411 315 F | |
AUDI | 6Q0 411 315 G | |
AUDI | 6Q0 411 315 J | |
AUDI | 6Q0 411 315 N | |
AUDI | 6Q0 411 315 Q | |
AUDI | 6R0 411 315 | |
AUDI | 8Z0 411 315 D | |
SEAT | 2Q0 411 315 | |
SEAT | 2Q0 411 315 A | |
SEAT | 2Q0 411 315 B | |
SEAT | 6Q0 411 315 G | |
SEAT | 6Q0 411 315 J | |
SEAT | 6Q0 411 315 N | |
SEAT | 6R0 411 315 | |
SKODA | 2Q0 411 315 | |
SKODA | 2Q0 411 315 A | |
SKODA | 2Q0 411 315 B | |
SKODA | 6Q0 411 315 G | |
SKODA | 6Q0 411 315 J | |
SKODA | 6Q0 411 315 N | |
SKODA | 6R0 411 315 | |
VOLKSWAGEN | 2Q0 411 315 | |
VOLKSWAGEN | 2Q0 411 315 A | |
VOLKSWAGEN | 2Q0 411 315 B | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 F | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 G | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 J | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 N | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 Q | |
VOLKSWAGEN | 6R0 411 315 |
Zastosowanie Łącznik stabilizatora 57060 SIDEM w samochodach:
Opinie Klientów o Łącznik stabilizatora 57060 SIDEM:
Łącznik stabilizatora jest elementem odpowiedzialnym za połączenie stabilizatora samochodowego z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Łącznik stabilizatora współpracuje ze stabilizatorem przeciwdziałając nadmiernemu przechylaniu się jednej strony samochodu id odrywaniu koła od nawierzchni drogi przy skrętach. Stabilizator oddziałuje poprzez łącznik stabilizatora na koło pojazdu, powodując lepsze jego przyleganie do nawierzchni drogi.
Łączniki stabilizatora wykonywane są w zasadzie z metalu albo plastiku, w zależności od projektu producenta samochodu. Mają zastosowanie w przednim i tylnym zawieszeniu pojazdu oraz przybierają różne kształty, i długości. Łączniki stabilizatora narażone są na uszkodzenia w wyniku jazdy po nierównych drogach, dziurach. Spowodowane jest to ich stosunkowo delikatną konstrukcją. Szacuje się, że łączniki stabilizatora wytrzymują w normalnej eksploatacji 20-30 tysięcy kilometrów. Na ich trwałość ma także wpływ stan całego zawieszenia samochodu.
Typowym objawem uszkodzenia łącznika stabilizatora są stuki dobiegające z okolic zawieszenia podczas jazdy po nierównościach. Eksploatacja pojazdu przy znacznym wybiciu łączników stabilizatora może doprowadzić do uszkodzenia innych podzespołów zawieszenia jak i samych opon. Wymiana łaczników stabilizatora jest stosunkowo łatwa i nie droga, dlatego lepiej nie odkładać jej w czasie i przeprowadzić jak najszybciej po zdiagnozowaniu ich uszkodzenia.
powiązane kategorie:
stabilizator samochodowy
guma stabilizatora