Długość [mm] | 270 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,5 |
Materiał | Metal |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
rura Ø [mm] | 9 |
Ciężar [kg] | 0,332 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4027816195184 |
Dodatkowe informacje o produkcie Łącznik stabilizatora, ProKit 19518 FEBI BILSTEIN
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
6C0411315, 6C0411315A, 6Q0411315A, 6Q0411315B, 6Q0411315C, 6Q0411315D, 6Q0411315E, 6Q0411315F, 6Q0411315G, 6Q0411315H, 6Q0411315J, 6Q0411315L, 6Q0411315M, 6Q0411315N, 6Q0411315P, 6Q0411315Q, 6R0411315, 6R0411315A
6C0411315, 6Q0411315A, 6Q0411315B, 6Q0411315C, 6Q0411315D, 6Q0411315E, 6Q0411315F, 6Q0411315G, 6Q0411315H, 6Q0411315J, 6Q0411315L, 6Q0411315M, 6Q0411315N, 6Q0411315P, 6Q0411315Q, 6R0411315, 6R0411315A
6Q0411315A, 6Q0411315B, 6Q0411315C, 6Q0411315D, 6Q0411315E, 6Q0411315F, 6Q0411315G, 6Q0411315H, 6Q0411315J, 6Q0411315L, 6Q0411315M, 6Q0411315N, 6Q0411315P, 6Q0411315Q, 6R0411315, 6R0411315A, 6R0411315B, 8Z0411315D
6C0411315, 6Q0411315A, 6Q0411315B, 6Q0411315C, 6Q0411315D, 6Q0411315E, 6Q0411315F, 6Q0411315G, 6Q0411315H, 6Q0411315J, 6Q0411315L, 6Q0411315M, 6Q0411315N, 6Q0411315P, 6Q0411315Q, 6R0411315, 6R0411315A, 6R0411315B
AUDI | 6Q0 411 315 A | |
AUDI | 6Q0 411 315 B | |
AUDI | 6Q0 411 315 C | |
AUDI | 6Q0 411 315 D | |
AUDI | 6Q0 411 315 E | |
AUDI | 6Q0 411 315 F | |
AUDI | 6Q0 411 315 G | |
AUDI | 6Q0 411 315 H | |
AUDI | 6Q0 411 315 J | |
AUDI | 6Q0 411 315 L | |
AUDI | 6Q0 411 315 M | |
AUDI | 6Q0 411 315 N | |
AUDI | 6Q0 411 315 P | |
AUDI | 6Q0 411 315 Q | |
AUDI | 6R0 411 315 | |
AUDI | 6R0 411 315 A | |
AUDI | 6R0 411 315 B | |
AUDI | 8Z0 411 315 D | |
SEAT | 6C0 411 315 | |
SEAT | 6C0 411 315 A | |
SEAT | 6Q0 411 315 A | |
SEAT | 6Q0 411 315 B | |
SEAT | 6Q0 411 315 C | |
SEAT | 6Q0 411 315 D | |
SEAT | 6Q0 411 315 E | |
SEAT | 6Q0 411 315 F | |
SEAT | 6Q0 411 315 G | |
SEAT | 6Q0 411 315 H | |
SEAT | 6Q0 411 315 J | |
SEAT | 6Q0 411 315 L | |
SEAT | 6Q0 411 315 M | |
SEAT | 6Q0 411 315 N | |
SEAT | 6Q0 411 315 P | |
SEAT | 6Q0 411 315 Q | |
SEAT | 6R0 411 315 | |
SEAT | 6R0 411 315 A | |
SKODA | 6C0 411 315 | |
SKODA | 6Q0 411 315 A | |
SKODA | 6Q0 411 315 B | |
SKODA | 6Q0 411 315 C | |
SKODA | 6Q0 411 315 D | |
SKODA | 6Q0 411 315 E | |
SKODA | 6Q0 411 315 F | |
SKODA | 6Q0 411 315 G | |
SKODA | 6Q0 411 315 H | |
SKODA | 6Q0 411 315 J | |
SKODA | 6Q0 411 315 L | |
SKODA | 6Q0 411 315 M | |
SKODA | 6Q0 411 315 N | |
SKODA | 6Q0 411 315 P | |
SKODA | 6Q0 411 315 Q | |
SKODA | 6R0 411 315 | |
SKODA | 6R0 411 315 A | |
VOLKSWAGEN | 6C0 411 315 | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 A | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 B | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 C | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 D | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 E | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 F | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 G | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 H | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 J | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 L | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 M | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 N | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 P | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 Q | |
VOLKSWAGEN | 6R0 411 315 | |
VOLKSWAGEN | 6R0 411 315 A | |
VOLKSWAGEN | 6R0 411 315 B |
Zastosowanie Łącznik stabilizatora, ProKit 19518 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Łącznik stabilizatora, ProKit 19518 FEBI BILSTEIN:
Łącznik stabilizatora jest elementem odpowiedzialnym za połączenie stabilizatora samochodowego z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Łącznik stabilizatora współpracuje ze stabilizatorem przeciwdziałając nadmiernemu przechylaniu się jednej strony samochodu id odrywaniu koła od nawierzchni drogi przy skrętach. Stabilizator oddziałuje poprzez łącznik stabilizatora na koło pojazdu, powodując lepsze jego przyleganie do nawierzchni drogi.
Łączniki stabilizatora wykonywane są w zasadzie z metalu albo plastiku, w zależności od projektu producenta samochodu. Mają zastosowanie w przednim i tylnym zawieszeniu pojazdu oraz przybierają różne kształty, i długości. Łączniki stabilizatora narażone są na uszkodzenia w wyniku jazdy po nierównych drogach, dziurach. Spowodowane jest to ich stosunkowo delikatną konstrukcją. Szacuje się, że łączniki stabilizatora wytrzymują w normalnej eksploatacji 20-30 tysięcy kilometrów. Na ich trwałość ma także wpływ stan całego zawieszenia samochodu.
Typowym objawem uszkodzenia łącznika stabilizatora są stuki dobiegające z okolic zawieszenia podczas jazdy po nierównościach. Eksploatacja pojazdu przy znacznym wybiciu łączników stabilizatora może doprowadzić do uszkodzenia innych podzespołów zawieszenia jak i samych opon. Wymiana łaczników stabilizatora jest stosunkowo łatwa i nie droga, dlatego lepiej nie odkładać jej w czasie i przeprowadzić jak najszybciej po zdiagnozowaniu ich uszkodzenia.
powiązane kategorie:
stabilizator samochodowy
guma stabilizatora
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.