Długość [mm] | 270 | |
Ciężar [kg] | 0,400 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Wymiar gwintu | M10x1,5/M10x1,5 | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Długość opakowania [cm] | 31 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8 | |
Wysokość opakowania [cm] | 4 | |
nr EAN | 5412096244179 |
Dodatkowe informacje o produkcie Łącznik stabilizatora L29617 MONROE
AUDI | 6Q0 411 315 A | |
AUDI | 6Q0 411 315 C | |
AUDI | 6Q0 411 315 D | |
AUDI | 6Q0 411 315 F | |
AUDI | 6Q0 411 315 G | |
AUDI | 6Q0 411 315 N | |
AUDI | 6R0 411 315 | |
SEAT | 6C0411315 | |
SEAT | 6Q0 411 315 A | |
SEAT | 6Q0 411 315 C | |
SEAT | 6Q0 411 315 D | |
SEAT | 6Q0 411 315 G | |
SEAT | 6Q0 411 315 N | |
SEAT | 6Q0411315 | |
SEAT | 6Q0411315F | |
SEAT | 6Q0411315Q | |
SEAT | 6R0 411 315 | |
SEAT | 6R0411315A | |
SKODA | 6C0411315 | |
SKODA | 6Q0 411 315 A | |
SKODA | 6Q0 411 315 C | |
SKODA | 6Q0 411 315 D | |
SKODA | 6Q0 411 315 F | |
SKODA | 6Q0 411 315 G | |
SKODA | 6Q0 411 315 J | |
SKODA | 6Q0 411 315 L | |
SKODA | 6Q0 411 315 N | |
SKODA | 6Q0411315Q | |
SKODA | 6R0 411 315 | |
SKODA | 6R0411315A | |
VOLKSWAGEN | 6C0411315 | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 A | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 C | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 D | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 F | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 G | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 J | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 L | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 M | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 N | |
VOLKSWAGEN | 6Q0 411 315 P | |
VOLKSWAGEN | 6R0 411 315 | |
VOLKSWAGEN | 6R0411315A |
Zastosowanie Łącznik stabilizatora L29617 MONROE w samochodach:
Opinie Klientów o Łącznik stabilizatora L29617 MONROE:
Łącznik stabilizatora jest elementem odpowiedzialnym za połączenie stabilizatora samochodowego z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Łącznik stabilizatora współpracuje ze stabilizatorem przeciwdziałając nadmiernemu przechylaniu się jednej strony samochodu id odrywaniu koła od nawierzchni drogi przy skrętach. Stabilizator oddziałuje poprzez łącznik stabilizatora na koło pojazdu, powodując lepsze jego przyleganie do nawierzchni drogi.
Łączniki stabilizatora wykonywane są w zasadzie z metalu albo plastiku, w zależności od projektu producenta samochodu. Mają zastosowanie w przednim i tylnym zawieszeniu pojazdu oraz przybierają różne kształty, i długości. Łączniki stabilizatora narażone są na uszkodzenia w wyniku jazdy po nierównych drogach, dziurach. Spowodowane jest to ich stosunkowo delikatną konstrukcją. Szacuje się, że łączniki stabilizatora wytrzymują w normalnej eksploatacji 20-30 tysięcy kilometrów. Na ich trwałość ma także wpływ stan całego zawieszenia samochodu.
Typowym objawem uszkodzenia łącznika stabilizatora są stuki dobiegające z okolic zawieszenia podczas jazdy po nierównościach. Eksploatacja pojazdu przy znacznym wybiciu łączników stabilizatora może doprowadzić do uszkodzenia innych podzespołów zawieszenia jak i samych opon. Wymiana łaczników stabilizatora jest stosunkowo łatwa i nie droga, dlatego lepiej nie odkładać jej w czasie i przeprowadzić jak najszybciej po zdiagnozowaniu ich uszkodzenia.
powiązane kategorie:
stabilizator samochodowy
guma stabilizatora
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020