
| Wymiar stożka [mm] | 13,3 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| parzyste numery artykułów | 840 0678 10 |
| nr EAN | 4014870433291 |
Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0679 10 FAG
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
6Q0419812C
6Q0419812C, 6Q0423812, 6R0423812
6Q0419812C
5U0422812, 5Z0423812, 6Q0419812C, 6Q0423812, 6Q0423812C, 6Q0423812D, 6R0423812, 6R0423812A
| AUDI | 6Q0 419 812 C | |
| AUDI | 6Q0419812C | |
| SEAT | 6Q0 419 812 C | |
| SEAT | 6Q0419812C | |
| SKODA | 6Q0 419 812 C | |
| SKODA | 6Q0 423 812 | |
| SKODA | 6Q0419812C | |
| SKODA | 6Q0423812 | |
| SKODA | 6R0 423 812 | |
| SKODA | 6R0423812 | |
| VOLKSWAGEN | 5U0 422 812 | |
| VOLKSWAGEN | 5U0422812 | |
| VOLKSWAGEN | 5Z0 423 812 | |
| VOLKSWAGEN | 5Z0423812 | |
| VOLKSWAGEN | 6Q0 419 812 C | |
| VOLKSWAGEN | 6Q0 423 812 | |
| VOLKSWAGEN | 6Q0 423 812 C | |
| VOLKSWAGEN | 6Q0 423 812 D | |
| VOLKSWAGEN | 6Q0419812C | |
| VOLKSWAGEN | 6Q0423812 | |
| VOLKSWAGEN | 6Q0423812C | |
| VOLKSWAGEN | 6Q0423812D | |
| VOLKSWAGEN | 6R0 423 812 | |
| VOLKSWAGEN | 6R0 423 812 A | |
| VOLKSWAGEN | 6R0423812 | |
| VOLKSWAGEN | 6R0423812A | |
| FAW-VW | 6RD 423 812 A | |
| FAW-VW | 6RD423812A |
Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0679 10 FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0679 10 FAG:
Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.
Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.
Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.
Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:
Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.