Długość [mm] | 481 |
otwór Ø [mm] | 10,5 |
Wymiar gwintu | M16x1.5 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
Ilość otworów | 6 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 99,5 |
Nowa część | |
Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 98 |
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 83 |
nr EAN | 7316575359997 |
Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 4591 SKF
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
1K0407271BF, 1K0407271BQ, 1K0407271FB, 1K0407271HL, 1K0407271KA, 1K0407271KB, 1K0407271KS, 1K0407271LG, 1K0407271LK, 1K0407271NT, 1K0407271PA, 1K0407451QX, 1K0407453CX, 1K0407453GX, 1K0407761JX, 1K0407761QX, 1K0407763HX, 3C0407271T, 3C0407271TX, 3Q0407271AC, 3Q0407271AM, 3Q0407761LX, 3Q0407761MX
1K0407271BF, 1K0407271KB, 1K0407271KT, 1K0407271LG, 1K0407271LK, 1K0407451QX, 1K0407453GX, 1K0407761QX, 1K0407763AX, 1K0407763HX, 1K0407763X, 3Q0407271AC, 3Q0407271AM, 3Q0407761LX, 3Q0407761MX
1K0407271KA, 1K0407271KB, 1K0407271KS, 1K0407271LG, 1K0407271LK, 1K0407271NT, 1K0407271PA, 1K0407451QX, 1K0407453CX, 1K0407453GX, 1K0407761JX, 1K0407761QX, 1K0407763DX, 1K0407763HX, 1K0407763NX, 1K0407763X
1K0407271LG, 1K0407271NT, 1K0407451QX, 1K0407453CX, 1K0407761JX, 1K0407761QX
AUDI | 1K0 407 271 KA | |
AUDI | 1K0 407 271 KB | |
AUDI | 1K0 407 271 KS | |
AUDI | 1K0 407 271 LG | |
AUDI | 1K0 407 271 LK | |
AUDI | 1K0 407 271 NT | |
AUDI | 1K0 407 271 PA | |
AUDI | 1K0 407 451 QX | |
AUDI | 1K0 407 453 CX | |
AUDI | 1K0 407 453 GX | |
AUDI | 1K0 407 761 JX | |
AUDI | 1K0 407 761 QX | |
AUDI | 1K0 407 763 DX | |
AUDI | 1K0 407 763 HX | |
AUDI | 1K0 407 763 NX | |
AUDI | 1K0 407 763 X | |
SEAT | 1K0 407 271 LG | |
SEAT | 1K0 407 271 NT | |
SEAT | 1K0 407 451 QX | |
SEAT | 1K0 407 453 CX | |
SEAT | 1K0 407 761 JX | |
SEAT | 1K0 407 761 QX | |
SKODA | 1K0 407 271 BF | |
SKODA | 1K0 407 271 KB | |
SKODA | 1K0 407 271 KT | |
SKODA | 1K0 407 271 LG | |
SKODA | 1K0 407 271 LK | |
SKODA | 1K0 407 451 QX | |
SKODA | 1K0 407 453 GX | |
SKODA | 1K0 407 761 QX | |
SKODA | 1K0 407 763 AX | |
SKODA | 1K0 407 763 HX | |
SKODA | 1K0 407 763 X | |
SKODA | 3Q0 407 271 AC | |
SKODA | 3Q0 407 271 AM | |
SKODA | 3Q0 407 761 LX | |
SKODA | 3Q0 407 761 MX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 BF | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 BQ | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 FB | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 HL | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 KA | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 KB | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 KS | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 LG | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 LK | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 NT | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 PA | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 451 QX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 453 CX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 453 GX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 761 JX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 761 QX | |
VOLKSWAGEN | 1K0 407 763 HX | |
VOLKSWAGEN | 3C0 407 271 T | |
VOLKSWAGEN | 3C0 407 271 TX | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 407 271 AC | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 407 271 AM | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 407 761 LX | |
VOLKSWAGEN | 3Q0 407 761 MX |
Zastosowanie Wał napędowy VKJC 4591 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 4591 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.