
| Liczba zębów 1 | 137 |
| Liczba pasków | 1 |
| Liczba rolek kierunkowych | 2 |
| Masa [g] | 1669 |
| Szerokość 1 [mm] | 25 |
| nr EAN | 3413521124402 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.420 SNR
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
1145947, 1145955, 1232179, 1313842, 1351130, 1359934, 1364681, 1373250, 1446648, 1473365, 1481774, 1562503, 1715839, 1855736, 2008684, 2S6Q6B217AA, 2S6Q6B217AB, 2S6Q6B217AC, 2S6Q6B217AD, 2S6Q6B217AE, 2S6Q6M250AA, 3M5Q8591BB, 3M5Q8591CA
0816E2, 0816G7, 082988, 083048, 0831V4, 1201G1, 1201K8, 1609417680, 1609525680, 96415393
0816E2, 0816G7, 082988, 083048, 0831V4, 1201G1, 1201K8, 1609417680, 1609525680, 96415393
Y40112770, Y40112770A, Y40112770B, Y40112770C, Y40112770D, Y60115010, Y60115010A, Y60115010B, Y60115S20, Y64512770, Y6Y112205
30711068, 30711069, 30711527, 30751971, 30751981, 31259239, 31316844
1609417680, 9400829889, 9400830489, 9467615780
1276169K01, 1281073J01, 1282373J00, 1282373J00000, 1282773J00, 1740069K00
11317805960, 11317805961, 11318509744, 11517805992
| CITROËN | 0816-E2 | |
| CITROËN | 0816-G7 | |
| CITROËN | 0829-88 | |
| CITROËN | 0830-48 | |
| CITROËN | 0831-V4 | |
| CITROËN | 1201-G1 | |
| CITROËN | 1201-K8 | |
| CITROËN | 1609417680 | |
| CITROËN | 1609525680 | |
| CITROËN | 96415393 | |
| FIAT | 1609417680 | |
| FIAT | 9400829889 | |
| FIAT | 9400830489 | |
| FIAT | 9467615780 | |
| FORD | 1145947 | |
| FORD | 1145955 | |
| FORD | 1232179 | |
| FORD | 1313842 | |
| FORD | 1351130 | |
| FORD | 1359934 | |
| FORD | 1364681 | |
| FORD | 1373250 | |
| FORD | 1446648 | |
| FORD | 1473365 | |
| FORD | 1481774 | |
| FORD | 1562503 | |
| FORD | 1715839 | |
| FORD | 1855736 | |
| FORD | 2008684 | |
| FORD | 2S6Q 6B217 AA | |
| FORD | 2S6Q 6B217 AB | |
| FORD | 2S6Q 6B217 AC | |
| FORD | 2S6Q 6B217 AD | |
| FORD | 2S6Q 6B217 AE | |
| FORD | 2S6Q 6M250 AA | |
| FORD | 3M5Q 8591 BB | |
| FORD | 3M5Q 8591 CA | |
| MAZDA | Y401-12-770 | |
| MAZDA | Y401-12-770A | |
| MAZDA | Y401-12-770B | |
| MAZDA | Y401-12-770C | |
| MAZDA | Y401-12-770D | |
| MAZDA | Y601-15-010 | |
| MAZDA | Y601-15-010A | |
| MAZDA | Y601-15-010B | |
| MAZDA | Y601-15-S20 | |
| MAZDA | Y645-12-770 | |
| MAZDA | Y6Y1-12-205 | |
| MITSUBISHI | MN982556 | |
| OPEL | 3646435 | |
| PEUGEOT | 0816-E2 | |
| PEUGEOT | 0816-G7 | |
| PEUGEOT | 0829-88 | |
| PEUGEOT | 0830-48 | |
| PEUGEOT | 0831-V4 | |
| PEUGEOT | 1201-G1 | |
| PEUGEOT | 1201-K8 | |
| PEUGEOT | 1609417680 | |
| PEUGEOT | 1609525680 | |
| PEUGEOT | 96415393 | |
| SUZUKI | 12761-69K01 | |
| SUZUKI | 12810-73J01 | |
| SUZUKI | 12823-73J00 | |
| SUZUKI | 12823-73J00-000 | |
| SUZUKI | 12827-73J00 | |
| SUZUKI | 17400-69K00 | |
| TOYOTA | SU001-00542 | |
| TOYOTA | SU001-00543 | |
| TOYOTA | SU001-A0564 | |
| VAUXHALL | 3646435 | |
| VOLVO | 30711068 | |
| VOLVO | 30711069 | |
| VOLVO | 30711527 | |
| VOLVO | 30751971 | |
| VOLVO | 30751981 | |
| VOLVO | 31259239 | |
| VOLVO | 31316844 | |
| MINI | 11 31 7 805 960 | |
| MINI | 11 31 7 805 961 | |
| MINI | 11 31 8 509 744 | |
| MINI | 11 51 7 805 992 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.420 SNR w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KDP459.420 SNR:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.