Długość opakowania [cm] | 28 | |
Szerokość opakowania [cm] | 17,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 31 | |
Ilość zębów | 137 | |
Ciężar [kg] | 1,637 | |
Szerokość [mm] | 25 | |
nr EAN | 4010858769789 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT1092WP1 CONTITECH
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
1753584, 1753585, 1855731, 1855738, 2008683, 2008684, 3M5Q8B596AA, 3M5Q8B596AAK, 3M5Q8B596AB, ME3M5Q8B596A, ME3M5Q8B596AA, ME3M5Q8B596AAK, ME3M5Q8B596AB
1609121080, 1609525680
1609121080, 1609525680
71775921
CITROËN | 1609121080 | |
CITROËN | 1609525680 | |
FIAT | 71775921 | |
FORD | 1753584 | |
FORD | 1753585 | |
FORD | 1855731 | |
FORD | 1855738 | |
FORD | 2008683 | |
FORD | 2008684 | |
FORD | 3M5Q-8B596-AA | |
FORD | 3M5Q8B596AAK | |
FORD | 3M5Q8B596AB | |
FORD | ME3M5Q8B596A | |
FORD | ME3M5Q8B596AA | |
FORD | ME3M5Q8B596AAK | |
FORD | ME3M5Q8B596AB | |
PEUGEOT | 1609121080 | |
PEUGEOT | 1609525680 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT1092WP1 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT1092WP1 CONTITECH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.