Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » KD016 dolz

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD016 DOLZ

KD016 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu DOLZ
287.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

05KD010, 06KD011, 06KD012, C129

numer części:

KD016

producent:

DOLZ

Ilość zębów 137
Szerokość [mm] 25,0
Liczba pasków 1
dla numeru artykułu C129
nr EAN 8430632500166

skład zestawu:
05KD010 Pasek rozrządu
06KD011 Rolka napinająca paska rozrządu
06KD012 Rolka napinająca paska rozrządu
C129 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD016 DOLZ

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD016 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD016 producenta DOLZ

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD016 DOLZ w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KD016 DOLZ:

2021-01-23
 5/5
Polecam
2020-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.