Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 2395081 textar

Klocki hamulcowe - komplet, epad 2395081 TEXTAR

2395081 Klocki hamulcowe - komplet, epad TEXTAR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (71 ocen)
numery handlowe:

23801, 23950, 23950 203 0 5 epad, 7796D1111, 7796D915

numer części:

2395081

producent:

TEXTAR

Szerokość 1 [mm] 156,5
Szerokość 2 [mm] 155,3
Wysokość [mm] 72,9
Grubość [mm] 20,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 210
Jakość epad
Numer WVA 23950
System hamulcowy Teves
Numer artykułu zalecanego dodatku 82071800
Długość opakowania [cm] 20,9
Szerokość opakowania [cm] 13,4
Wysokość opakowania [cm] 8,8
Techniczny numer informacyjny 23950 203 0 5 epad
nr EAN 4019722417351

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, epad 2395081 TEXTAR

Klocek hamulcowy kpl. przód pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 ALLROAD C6, A6 C6 1.8-4.2 11.00-08.11
numery OEM:
AUDI      480698157R
AUDI      4F0698151D
AUDI      4F0698151K
AUDI      4F0698151Q
AUDI      8E0698151C
SEAT      480698157R
SEAT      4F0698151D
SEAT      4F0698151K
SEAT      8E0698151C
SKODA      480698157R
SKODA      4F0698151D
SKODA      4F0698151K
SKODA      8E0698151C
VOLKSWAGEN      480698157R
VOLKSWAGEN      4F0698151D
VOLKSWAGEN      4F0698151K
VOLKSWAGEN      8E0698151C

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, epad 2395081 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, epad 2395081 TEXTAR:

2020-06-16
 5/5
Dobre klocki do normalnej eksploatacji. Brak pisków, dobra jakość w rozsądnej cenie.
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-12
 5/5
Używam od kilku lat, jestem zadowolony.
2022-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-03
 5/5
Dobra jakość.
2020-09-28
 5/5
bdb.jakość w najlepszej cenie,klocki nie pylą tak jak zwykłe,nie miałczą,
2024-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-23
 5/5
Ok
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-06
 5/5
Ten sam klocek zakupiony w DE ma na pleckach wybijany kod produktu a u nas tylko nadruk... Oby jakościowo był podobny :)
2023-08-08
 2/5
Klocki otwarte, plomba producenta zerwana, zalepione taśma bezbarwna. Klocki widać że są lekko zużyte i zdarta jest pierwsza warstwa ścierna. Noszą znamiona montażu w innym pojeździe, na tyle nawet odbity jest tłoczek hamulcowy. Jestem zniesmaczony i zażenowany że kupuje nowe a dostaje używane.
2023-06-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-03
 5/5
ok
2022-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-13
 5/5
Ok.
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.