Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
Ilość na oś | 2 |
Strona zabudowy | z tyłu |
Dodatkowe informacje o produkcie Wspornik, łożyskowanie wahacza poprzecznego 111 084 TOPRAN
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
3C0199231A, 3C0199231B, 3C0199231D, 3C0199231E
3C0199231A, 3C0199231B, 3C0199231D, 3C0199231E
SEAT | 3C0 199 231A | |
SEAT | 3C0 199 231B | |
SEAT | 3C0 199 231D | |
SEAT | 3C0 199 231E | |
VOLKSWAGEN | 3C0 199 231A | |
VOLKSWAGEN | 3C0 199 231B | |
VOLKSWAGEN | 3C0 199 231D | |
VOLKSWAGEN | 3C0 199 231E |
Zastosowanie Wspornik, łożyskowanie wahacza poprzecznego 111 084 TOPRAN w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.