Strona zabudowy | z tyłu | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Długość [mm] | 62 | |
Wysokość [mm] | 50 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 19 | |
Rodzaj połączenia | Torba | |
Długość opakowania [cm] | 17,2 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5,5 | |
nr EAN | 4044197486526 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza VO-SB-5010 MOOG
AUDI | 3C0 199 231 A | |
AUDI | 3C0 199 231 B | |
AUDI | 3C0 199 231 D | |
AUDI | 3C0 199 231 E | |
SEAT | 3C0 199 231 A | |
SEAT | 3C0 199 231 B | |
SEAT | 3C0 199 231 D | |
SEAT | 3C0 199 231 E | |
SKODA | 3C0 199 231 A | |
SKODA | 3C0 199 231 B | |
SKODA | 3C0 199 231 D | |
VOLKSWAGEN | 3C0 199 231 A | |
VOLKSWAGEN | 3C0 199 231 B | |
VOLKSWAGEN | 3C0 199 231 D | |
VOLKSWAGEN | 3C0 199 231 E |
Zastosowanie Tuleja wahacza VO-SB-5010 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza VO-SB-5010 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.