Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | z tyłu |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Średnica wewnętrzna [mm] | 18,8 |
Długość [mm] | 138 |
Ciężar [kg] | 0,774 |
nr EAN | 8435130340290 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 017-90929 RTS
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
3C0199231A, 3C0199231B, 3C0199231D, 3C0199231E
3C0199231D
3C0199231D
AUDI | 3C0199231D | |
SEAT | 3C0199231D | |
VOLKSWAGEN | 3C0199231A | |
VOLKSWAGEN | 3C0199231B | |
VOLKSWAGEN | 3C0199231D | |
VOLKSWAGEN | 3C0199231E | |
FAW-VW | 3C0199231A | |
FAW-VW | 3C0199231B | |
FAW-VW | 3C0199231D |
Zastosowanie Tuleja wahacza 017-90929 RTS w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.